Det kan finnas flera orsaker till varför du inte fått ett e-postmeddelande.
Här följer några frågor för att försöka lösa problemet:
- Har du Gmail?
Om ja, då ligger meddelandet troligtvis under fliken ”Kampanjer” - Har du bekräftat din registrering till utmaningen?
När du registrerade dig fick du ett e-postmeddelande där du ska bekräfta att du ska vara med. Detta extrasteg är för att inte någon annan ska lägga till dig av misstag. - Anmälde du dig efter vår gemensamma start?
Om du anmälde dig efter en gemensam start skickas inte tidigare uppgifter till dig. Du får den första uppgiften kl 07:00 första dagen efter du registrerat dig.
Vill du ta del av tidigare uppgifter hittar du dem på sidan för utmaningen. Du har fått en länk till den i välkomstmeddelandet. - Har du tittat i mappen för skräppost?
I mappen för skräppost brukar det samlas ett och annat e-postmeddelande. Om du anger info@smpl.nu som betrodd användare minskar risken för att e-postmeddelanden från Smpl hamnar i mappen för skräppost. - Har du angett info@smpl.nu som en betrodd avsändare?
För att garantera att meddelande når fram anger du Smpl som en säker användare.
Så här gör du i Outlook/Hotmail:
1. Gå in på e-postinställningar
2. Klicka på ”Alternativ”
3. Klicka på ”Betrodda avsändare” under ”Skräppost”
4. Ange info@smpl.nu som en betrodd avsändare
5. Klicka på + tecknet / Spara
Har det fortfarande inte löst sig när du provat ovan tips ber vi dig skicka ett e-postmeddelande till info@smpl.nu så ska vi se om vi kan hjälpa dig.